tirsdag 24. november 2009

Jentefest

På en helt vanlig tirsdag, så skulle Mia og jeg ha kvelden alene. Jeg bestemte meg for en alternativ middagsmeny, bestående av retter jeg vet Mia er glad i. En slags Mia-favoritt-tapas!


På tallerknen kan vi se spor av burger, hamburgerbrød, ketchup, pastarør, mais og agurk. Ketchup var vinneren, burgeren den desiderte taperen.

video

Etterpå, så skulle Mia gå seg en tur. Og hun gikk og gikk med trilla. Runde på runde. Veldig greit å bare sitte på sofaen mens berta underholder seg selv.

Ettersom jeg er alene, så slår husmorgenet til igjen. Både vaskemaskinen og oppvaskmaskinen kjører for fullt, og nå skal jeg i gang med rydding. I morgen skal vi ha vertshjem, så jeg får sette opp sengene og stolene, komfyrvern og stelleopplegg. Og litt generell rydding er heller ikke dumt i den heimen her.

I morgen er det forresten min tur: Jeg skal på show på Latter! Gleder meg masse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar