lørdag 7. november 2009

En kunstner er født?





Mia og jeg tok en tur til sentrum i dag, mens sambo fikset med dette skakkjørte badet vårt. Vi skulle kjøpe 3 årsgave, hvilket vi gjorde, og så fikk Mia en brannbil i tillegg. De var uadskillige i lekebutikken, så da ble den med hjem. I lekebutikken fant vi også disse fargestiftene, som Mia slo seg løs med hjemme. Hun tegnet, på papir, i egen munn og på gulvet. Alt ettersom hvor det passet best.

Vi traff en og annen fotballsupporter ute, vil jeg si. På Youngstorget gikk vi på sirkusteltet til Molde. En trivelig kar som var litt full fikk Mias oppmerksomhet, hun pekte på han og sa "Se!" og han lot henne låne skjerfet sitt. Det som det står "Cup" og "finalen" på. Mia er så tillitsfull at det var helt greit.
Mens vi ventet på mamma, så spiste vi litt bolle:

Mia har denne uka eksperimentert med å ikke sove på dagtid i barnehagen, og hun ville ikke sove noe her hjemme før vi gikk ut heller. Overraskelsen var derfor stor da snuppa plutselig sovnet i vogna si på vei hjem fra byen. Klokka var 14.30!! Hva er det for et tidspunkt å sove på? Og hu ble borte 1,5 time, da valgte jeg å vekke henne av frykt for at nattesøvnen skulle gå åt skogen. Vi får se hvordan det går, hun sovnet hvertfall til vanlig tid i kveld.
Jeg glemte å kjøpe farsdagsgave i dag... Det er litt nedtur. Jeg har allerede bekjent mine synder til sambo, sånn at han ikke blir altfor skuffet i morgen. Jeg hadde heldigvis ikke noen veldig gode idèer om hva jeg skulle kjøpe uansett, men det kjennes likevel dårlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar