tirsdag 20. oktober 2009

Sykedagen

Nå er jeg altså en drypper. Noe reseptgreier som jeg drypper i øyet hver tredje time. Og det funker som bare det. Øynene har helt klart stått opp fra de døde, mens halsen dessverre har tatt kvelden. Så nå føler jeg meg litt som Bart gjør her:


Dette er en ganske vanlig scene fra Simpsons, og Bart er altså han lille som får det noe trangt om halsen. Og sånn er det her og. Halsen min er veldig trang, men det er altså ikke sambo som er Homer, bare så det er sagt!

Og hva gjør man når man er syk? Man vasker klær, henger opp en gardin, baker eplekake, sover, spiser fancy lunsj og ser på alle overleveringene av nøkler til nye statsråder. Jeg kan mye om statsrådene nå for å si det sånn!

All statistikk på mine sykdomserfaringer skal nå tilsi at jeg blir sykt forkjølet i morgen. Og selv om det unektelig høres hyggelig ut med nok en slaraffendag hjemme, så håper jeg på arbeidsdag. Time vill sjåvv.

Dette bildet er et skikkelig Kodak-moment, jeg ler meg skakk av skjelinga! Hun er virkelig den beste snuppa på jord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar