søndag 4. oktober 2009

Mens vi venter på å bli full familie


Jeg rakk nesten å ta bilde av Mia i det nye antrekket før tøflene var tatt av. For de var klumpete og dumme å ha på!

Det er virkelig en helg som alenemor dette her. Sambo kom hjem etter Mias leggetid i går, og han var ikke veldig fornøyd med 11 timers arbeidsdag på en lørdag... Humøret steg ikke noe mer av at han måtte ta noen timer i dag også. Rett og slett en 7-dagers arbeidsuke, det er lite populært, så jeg hadde en sjokolademousse klar da han kom hjem i går kveld. Det hjalp litt.
Nå skal jeg finne frem vinterjakka, rydde ferdig i strømpebukseskuffen min (jeg begynte isted og fikk "hjelp" av Mia, så nå er det verre enn noensinne) og manne meg opp til å vaske bad. Da trenger jeg hjelp av denne flotte låta:


Jeg er nemlig ikke den som spretter opp for å vaske med en gang lille knegg tar seg en lur, så jeg må ha noe musikk med litt trøkk. Gjerne fra 80-tallet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar