søndag 18. oktober 2009

Lilloseter

I dag pakket vi tursekken med termos og kjeks og hoppet inn i turantrekk. Vi bestemte oss for å ta turen til Lilloseter, i frisk norsk høst. Det er ca 4 km inn dit, og vi valgte bæremeis til Mia fremfor barnevogn. Det var enkel grusvei hele tiden og masse folk.


Herrrlig! Dette beviser at man ikke behøver å dra ut av kommunen for å gå tur! Lurer på hvorfor jeg ikke gjør dette oftere, ettersom jeg setter såpass stor pris på det!


Mor og datter. Noterer på ønskelista til jul at jeg ønsker meg gavekort på XXL eller g-sport eller en annen sportsforretning, for turantrekket er altfor stort. Trenger nytt.


Her inne på Lilloseter kjøpte vi to vafler og to brus for den nette sum av 100 kr.



Mia tok kjapt kommandoen på lekebordet. Langt eldre barn flyktet fra den skravlete og småkjeftende jenta. Hun er direkte breial. Skjønner ikke at hun kan være så populær i barnehagen dersom hun er på samme måte der?!?



Vafler og medbrakt niste og kakao.


Mia sto en liten stund uten støtte, mens hun trommet på denne stolen.

I tillegg gikk hun helt ukritisk bort til vilt fremmede og ba om å få sitte på fanget. Lite skeptisk, altså.

Jeg glemte forresten å ta bilde av et særdeles forvirrende skilt på Lilloseter, og vi skjønte vel egentlig aldri om det var lov med medbrakt eller ikke.

Men vi hadde en flott tur, selv om den ikke var så altfor lang. Mia syns at den var lang nok, tror jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar