tirsdag 20. oktober 2009

Hjemme med syk Hege

I dag tar jeg dagen hjemme. Jeg frykter en øyekatarr, for øynene har klødd som besatt siden ca fredag, og de er røde og renner. Frykter at jeg skremte vettet av folk på jobb i går, med historier om at "dersom du ser inn i mitt onde øye, så blir du til stein". Eventyr er en fin ting! I dag har det andre øyet blitt like ille som det første, og i tillegg har jeg verdens tjukkeste hals. I går kveld var jeg i tillegg stokk stiv i nakken, men det skylder jeg på søndagens tur med Mia i bæremeis.
Nå åpner telefonen til legekontoret hvert øyeblikk, og jeg håper på å få litt hjelp. Da jeg ringte i går, så fikk jeg beskjed om at jeg kunne få en time 3. november, og når dama sier sånt, så får jeg bare lyst til å slenge på røret. Greit at de sikkert får mange rare telefoner, men de behøver ikke å håne de som ringer for å få råd og hjelp likevel. Heldigvis vet jeg at de tar en annen tone når jeg ringer på vegne av Mia.
Da er jeg på vei i en telefonkø- vi blogges!

3 kommentarer:

  1. Håper du kommer frem på telefon og at du blir behandla or'ntli. Og krya på deg. Du kan jo trøste deg med reportasjene fra Slottsplassen, "vennen" din kommmer jo inn i regjering ser det ut som, he he.

    SvarSlett
  2. God bedring! Vi har alltid fått time på dagen vi. Håper det ordnet seg nå du ringte igjen idag.

    SvarSlett