lørdag 17. oktober 2009

Det å sove


Jeg er veldig interessert i å sove, og det har jeg merket denne lørdagen. Men vi har også fått utrettet endel annet småtteri, deriblandt å levere tilbake en bukse som jeg fikk for mye penger tilbake for, samt å kjøpe en badehette (av alle ting).

Mia har vi herved friskmeldt helt, etter å ha spist en helt rundstykke, eggerøre OG et middagsglass på under en halv time. Resten av kvelden hadde hun noe som liknet en ølmage. Det bekymrer meg noe at hun har protestert på å bade de siste gangene, for nå har vi meldt oss på svømming på søndager. Dette gjorde vi jo fordi hun har elsket å bade tidligere, men i dag var det helt feil å bade igjen. Jeg mistenker en badekarhendelse for litt siden da vannet var litt for varmt, at den sitter fast i minnet hennes. Men hun er da ikke en elefant, så håper hun glemmer den til neste søndag.



Fornøyd på dagens handletur

Helt på tampen vil jeg nevne ryktet om at Audun Lysbakken fra SV skal inn i regjeringen. Gud hjelpe oss alle. Den mannen er jo gal.

2 kommentarer:

  1. Huff da Hege, ingen er vel gal???

    Men det var noe helt annet jeg skulle si; har du tenkt på å lagre denne bloggen din?
    Den er jo et helt unikt dokument på Mias første år.

    Les litt her om lagring av blogg.
    http://tidogrom.blogspot.com/2009/10/mer-om-pdf-konvertering.html

    SvarSlett
  2. Ok, kan moderere meg til å si at han er "gal".

    Og takk for tipset om lagring. Bloggen i sin (nesten) helhet er nå trykt plassert.

    SvarSlett