mandag 5. oktober 2009

Date!


Jeg gleder meg så inmari til lørdag. Da skal jeg på date! Vi har vært innom mange aktiviteter som vi har lyst til å gjøre, men jeg tror at vi lander på kino + restaurantbesøk. Vi elsket jo Stieg Larsson-bøkene begge to, så vi vil gjerne se filmen som nettopp kom ettersom vi også så den første. Og siden vi ikke fikk noen Hellasferie, verken i år eller i fjor, så lurer vi på å finne en gresk restaurant. Jeg elsker virkelig det greske kjøkken!
Og så strømmer det på av andre saker som bør utføres når man først har sjansen. Jeg burde shoppe, sambo burde shoppe, vi burde vaske hele leiligheten, ordne med flisene på lillebadet, få fortgang i kommunen ang bruksendring, levere masse til Fretex osv osv. Plutselig ser jeg at vi egentlig trenger langt mer enn bare denne ene dagen.
Så det blir snakk om å prioritere. Og høyt opp på lista kommer søvn. Igjen. Jeg er helt stiv rundt øynene grunnet at det har blitt kaldere ute, og når da huden er tørr så blir det noen fine sprekker når jeg er så trøtt som nå for eksempel. På tide å begynne med øyekrem, kanskje? Som sliten småbarnsmor? Og hvor gammel er jeg egentlig når jeg begynner å tenke på sånt? Føler meg minst 40 og midtlivskrise. (Sikkert ikke for andre, men jeg har altså aldri hatt noe godt forhold til krem. Tror huden bare vil ha mer og mer, så derfor har jeg aldri begynt med annet enn solkrem. Hvilket jeg heller ikke er særlig god på å bruke.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar