fredag 2. oktober 2009

Barnehagens maskot

Mia har fått status som en slags maskot i barnehagen, virker det som. De andre barna går rundt og sier "Miiiiiiia" flere ganger om dagen, og det er sikkert hyggelig. Da jeg skulle hente henne ute i parken i går, så traff jeg Mathea med mammaen hennes på veien opp til parken. Jeg hadde hentet vogna, og idet Mathea og mammaen passerte meg, så sa hun: "det er vogna til Mia". Godt observert. Og da jeg skulle hente Mia i dag, så traff jeg Hedvig og mammaen utenfor, og Hedvig pekte på meg og sa: "det er mammaen til Mia". Så kom jeg meg inn, og traff Felix m/pappa. Han bare så på meg og sa: "Mia".
Kanskje jeg har barnehagens mest populære? Kanskje hun er den alle ser opp til og vil være sammen med? Eller så er det bare slik at datteren min et navn det er veldig lett å uttale...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar