lørdag 10. oktober 2009

Barnefri lørdag- del 1

Stikker kjapt innom for å blogge hvor nydelig jeg har det akkurat nå :)
Jeg har som kjent barnefri i dag, Mia ble avlevert til mine foreldre klokka 10. Da hadde vi vært oppe siden halv seks, så i mitt hode var det allerede langt på dag. Skjønner ikke helt hva Mia tenkte, men hun våknet altså halv fem. Så kranglet og diskuterte vi hvorfor man ikke står opp så tidlig. Etter en time, så ga jeg opp. Dagen var altså i gang.
Etter at Mia ble levert, så har vi brukt penger. Først satte vi noe som må være ny Norgesrekord i antall kroner brukt på Rema. Greit nok med skikkelig storhandel av mat når vi har alle hender frie. Så ble det bursdagsgave på svigers. Deretter delte vi oss, for å utnytte tiden best mulig. Jeg skulle for eksempel shoppe litt klær, og det trenger ikke sambo å være med på stakkars. Han skulle fikse noe til kameraet sitt, så da fikk vi gjort ting vi liker begge to. Jeg liker meg forøvrig best på shopping alene, og sammen skal vi være i kveld uansett. Alenetid er også viktig.
Jeg kjøpte så mye at jeg måtte ta bussen hjem fra sentrum. Posene står nå spredd utover, og jeg husker ikke nøyaktig alt jeg har kjøpt. Men jeg vet at det er noen ullbodyer til Mia, poser til bleiebøtta hennes, en bursdagsgave og myyyye til meg. Jeg skal ta en kikk nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar