søndag 20. september 2009

Nydelig bryllup

Endelig har jeg gitt bort den første i jentegjengen, til en morsom og bra mann. Vi jentene stilte med tale på rim i 12 vers, med tilhørende bildeshow og musikk fra en CD brudeparet selv har spilt inn. Nydelig og en halv, som en av gjengens jenter ville sagt.

Og det var en nydelig vielse, i kirken fra mitt hjemsted. Og dermed mye kjentfolk tilstede. Hyggelig! I tillegg hadde brudeparet hyret lokale musikere som band, som spilte under vielsen og på festen.

Kortet jeg lagde, var en tagbok. Jeg lagde det for mange måneder siden, og jeg hadde et ganske tilsvarende i det forrige bryllupet jeg var i, som var i begynnelsen av august. Tidkrevende, men koselig prosjekt.
Kortets forside

Kortet fra innsiden



Kortet utbrettet

Tagene

Mia har vært hos mamma og pappa i natt, og så skal vi møtes til 4 årsdag etterpå. Vi har dermed hatt en etterlengtet sovenatt, vi har ikke våknet av oss selv siden påske, tror jeg. Mia var skeptisk til pappa da hun våknet etter luren sin under vielsen i går, så det betyr vel at hun har vært for lite sammen med de den siste tida. Det må vi gjøre noe med. Vi tar hvertfall gjerne flere kvelder og morgener som barnløse, og gjerne flere bryllup med vennegjengen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar