torsdag 17. september 2009

Hjemme med sykt barn

Febersyk snuppe som bare ville slappe av og sove på brystet mitt

Mia har selvsagt blitt dårlig denne uka. Det har gått noe hals-greier i barnehagen, men det kan like gjerne være ettervirkninger av MMR-vaksinen hun fikk forrige fredag. I stad fikk jeg melding om at så godt som hele staben i barnehagen er syke i tillegg, så det støtter jo første teori. Uansett, så ble jeg oppringt av barnehagen på tirsdag, og jeg hentet en febersyk Mia. Og siden har hun vært hjemme, med enten meg eller sambo. Jeg har håp om at hun skal i barnhagen i morgen, men det bekymrer meg litt at hun ikke spiser noe særlig enda. For det gjør hun ikke. Hvertfall ikke i forhold til hva hun pleier. Vi får se det an i morgen.

Jeg debuterte forresten som eplekakebaker i dag. Mia kastet bitene hun fikk i gulvet, så jeg tror ikke jeg fikk "bestått" av henne.

I morgen er det klippetime, lørdag er det bryllup og søndag 4-årsdag. Noe sier meg at det blir travelt denne helgen også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar