torsdag 30. juli 2009

Pynting og balkongstatus

Jeg har hatt en ting for å pynte Mia de siste dagene.


Med hårstrikk. Hun merket den ikke, så den ble sittende fast en stund


"Selv om det er dårlig vær, så skal du ha på sommerkjole i dag, Mia". Med leggings og jakke, så gikk det greit.


Her skiftet Mia seg ut av en kjole som ikke var noe god å ha på. Så gikk hun rett inn på rommet sitt og fant en kasse med leker som hun gikk løs på istedet.

Kjolen i dag var et resultat av at vi feiret Mia. For hun valgte å sove helt til halv åttte i dag. Og det skjer så sjelden at det må markeres. Så fikk vi besøk av et balkongbyrå igjen, som skal sende sameiet anbud på balkonger. Og dessverre så må vi nok se langt etter denne balkongen/plattingen vi drømmer om. For man får sjelden lov til å bygge balkonger i første etasje. Synd, men vi prøver å riste av oss skuffelsen nå. Jeg trøstet meg med å kjøpe meg ny jakke. Jeg ble i litt bedre humør da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar