fredag 10. juli 2009

Kick, besøk og fest

I dag hadde Kick sin siste dag på jobb på et halvt år. Hun tok et avbrekk i mammapermisjonen sin for å jobbe i 2 uker. Og det har vært 2 fornøyelige uker. Hun er så herlig rett frem og ærlig, og legger ikke skjul på hva hun liker, selv om hun vet at det skaper latter rundt lunsjbordet. Det kommer rett og slett til å bli litt kjedeligere i gangene nå som vi vet at vår Carola-, grand prix- og Allsang på grensen-entusiast blir borte frem til jul. Kos deg videre i permisjon, og husk at jeg skylder deg penger for kjøttet som vi spleiset på! Kom med et krav neste gang du er på besøk!


Skilt på Tøyensenteret. Finn hvor mange feil du vil

Vi skal på besøk i helgen, vi reiser til Hvaler på besøk til en ektefødt Hval i morgen. Det gleder vi oss til. Jeg burde absolutt begynne å pakke, vi skal overnatte til søndag, men det vil seg likssom ikke. Det fristet så mye mer å bare sitte her i sofaen med laptopen i fanget. Kanskje jeg kunne lage en pakkeliste mens jeg likevel satt her? Nei, er for trøtt. Jeg var nemlig på grillfest/innflyttingsfest/bursdagsfest i går, og jeg er for gammel for sånne festligheter midt i uka. Det føles hvertfall sånn nå. Øl og sene festkvelder er byttet ut med en 1 åring med trasstendenser, bleier og familieliv for mitt vedkommende. Men det er veldig bra med en fest innimellom likevel. Koste meg masse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar