lørdag 4. juli 2009

Dagens badenymfe

(Husk at du kan klikke på bildene for å få de større!)

I dag fikk vi endelig kommet oss på stranda. Vi dro til Bygdøy Sjøbad, hvor det ikke var så mange mennesker. De fleste som drar til Bygdøy velger seg tydeligvis Huk eller Paradisbukta, for det var god plass på stranda. Det var stort sett småbarnsfamilier og det passer perfekt. Vi satt delvis i skyggen, men egentlig mest i vannet. For vannet var fantastisk, jeg glemte nesten å passe på Mia fordi jeg koste meg sånn.
Men det var jo ikke bare jeg som koste meg. Mia er jo den badenymfa. Sparker og spreller, prater og ler og blir litt lei seg når vi går opp fra vannet. Den oppblåsbare bilen var en kjempehit, og Mia høstet honnør fra alle andre barn på stranda. For den bilen siklet de fælt etter. Etter å ha badet, spist litt boller, lekt i sanda og så badet enda flere ganger, så satte vi nesa hjem. For etterhvert kom det endel partysvensker med pils, engangsgrill og blaster. Og det matcher ikke oss, så da dro vi hjem og badet av oss sanda i bassenget i bakgården. Samtidig klippet sambo gresset, det var dagens bidrag for fellesskapet.

video

I skrivende stund vurderes det noe så sjeldent som dessert, mens håndklær og badetøy vaskes. Jeg tror ikke vi får brukt det i morgen, men det går an å håpe. Kan ikke stole på meteorologer. Drittfolk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar