onsdag 1. juli 2009

Blogglyst som har tatt ferie og vogn

Blogglysten truer med å ta ferie før resten av kroppen min. For jeg føler virkelig at det er agurktid også på bloggfronten. Det meste som foregår i hodet mitt for tiden er jobbting, og det gidder jeg ikke å blogge om av rent prinsipp. Og jeg rekker likssom ikke så mye med snuppa på hverdagene, kun i helgene. Så da blogger jeg jo litt, men mindre enn før.
Men vi har kjøpt ny vogn i dag! Ettersom feriens planer innebærer mye hytteværing og bilkjøring, så fant vi ut at vi ville ha en reisevogn/noe som tar mindre plass. Vi har vært veldig godt fornøyde med TFK'en, men den tar jo over halve bagasjerommet i stasjonsvogna vår. Og når vi nå etterhvert kjører på ferie, så trenger vi å ha med oss litt flere ting. Her er vogna in action:

Og her er den fra katalogen

Trillekomforten er ikke all verden, det er selvsagt mye bedre å trille den andre som kostet nesten 10 ganger så mye, men denne blir veldig snerten slått sammen og kostet altså en slikk og ingenting. Den har stor handlekurv og i følge sambo var den et vidunder å trille i den lokale og trange matbutikken vår. Hjulene er svingbare og den er mye mindre enn vi er vant med. Den har full liggestilling dersom snuppa vil ha en cowboystrekk og hun likte den godt. Det er altså ikke meningen at den skal erstatte den vanlige vogna til daglig, kun til bruk på ferier og reiser.

Hvis dere ser ekstra nøye på det øverste bildet, så ser dere Mias nye sandaler. Det var mye gråt da de kom på, det er ikke behagelig å ha på sko nemlig. Men det blir litt bedre for hver gang.

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Jættefina sandaler skrev jag i den førra kommentaren! :-)

    SvarSlett