onsdag 6. mai 2009

Trening, temperatur og sko

Det er lenge siden jeg har vært på Sats på kveldstid. Men ettersom snuppa har blitt så merkelig og uforutsigbar i dagsovinga si, så måtte jeg flytte treninga til kvelden i dag. Og da opplevde jeg noe jeg ikke har vært med på i min Satskarriere. Jeg havnet på venteliste på Høypulstime. Nr 8 på ventelista, faktisk. Men jeg kom med. Med på timen var en blind jente, som jeg har vært på time sammen med tidligere. Hun har med ledsager og de henger faktisk veldig bra med i svingene! Jeg syns det er kjempemodig, både av hun blinde og ledsageren.

Smurfen og jeg har ellers hatt en rolig dag, med litt trilling og leking. Snuppa nekter å ha på teppe/dyne i vogna, så da får vi beholde strømpebuksa under buksa en stund til sånn at det ikke blir altfor kaldt. Jeg syns folk overdriver når de går med shorts nå, for så varmt er det ikke ute. Det kan bli ganske varmt i sola, men man er da vitterlig ikke i sola hele tiden når man er ute og går.

Nå skal jeg se gjennom denne haugen med sko som Mia har arvet. Vi målte og prøvde litt isted, og hun er i skostørrelse 19. Stooore jenta mi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar