lørdag 30. mai 2009

Lørdagen og dens planer


Litt rart å tilbringe dagen sammen med snuppa igjen, og det var et koselig gjensyn! Det var pappaen hennes som sto opp med henne i dag tidlig slik at jeg sov lenge, og så byttet vi ca klokka 9. Da var snuppa meget sutrete uten at verken jeg eller sambo kunne forklare det. Så gikk han og la seg litt, mens Mia og jeg lekte. Og da varmet det hjertet mitt da hun plutselig fikk tilbake humøret! Nå tar hun seg en velfortjent cowboystrekk, og når hun (og forsåvidt pappaen) våkner, så lurer jeg på en tur på Ikea. Etter siste lass med arveklær, så må frøkna utvide garderobekapasiteten sin. Vi har rett og slett ikke plass til alt det nye. Nå har det jo kommet mye mer klær som trengs i barnehagen også, som regntøy og parkdresser og mere ull, og det er jo nytt i forhold til hennes garderobe fra tidligere.
I kveld skal vi på middagsbesøk og det blir spennende. Vi har holdt oss litt unna slike kveldsinvitasjoner, fordi Mia ikke er så flink på kvelden og blir tidlig trøtt. Vi tar med reiseseng i dag, og så får hun legge seg der og så får vi gå rolig over i bilen og smyge henne i senga henns når vi kommer hjem. Det går som det går. Hun er bare nødt til å bli mer tilpasningsdyktig nå utover, nå som hun straks ikke er baby lenger, men en stoooor jente! Bildet over her viser jo helt tydelig det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar