lørdag 9. mai 2009

Lørdag

Nå sitter jeg her alene og det er kjempedeilig. Sambo er på pokerkveld, Mia sover og jeg ser på Gullruten.

Jeg kjøpte nye sko i dag:





De gamle tok kvelden faktisk før meg i det forrige bryllupet, og det er ikke imponerende. Så nå er jeg klar for de kommende bryllupene jeg skal i. I tillegg kjøpte vi gave til Mias tremenning, som vi skal i bursdag til i morgen. Hun får et "lag dine egne smykker"-sett. Kortet ble laget på hobbykveld tidligere i uka.

Ellers har det jo stått stille utenfor her i dag, det har jo vært Holmenkollenstafetten hvor Stordalen ble disket, kan jeg lese. Utrolig hvor mange som tar oppvarmingen på Waldermars, med øl og sigaretter. Vi gliste litt av det, samtidig som vi var godt fornøyde med å ha fått de siste rundstykkene og Sabeltannbrødet som var i butikken.

Og smurfen? Stort sett fornøyd så lenge hun får leke med en ballong. Det er det store for tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar