mandag 11. mai 2009

Lei

I dag har jeg vært lei. Lei av alt, egentlig. Lei av barnehageproblematikken, lei av kusking i nabolaget for å få snuppa til å sove bare littegranne, lei av at risengrynsgrøten alltid får flekker, lei av at krabbetreningen til Mia ikke gir resultater, lei av selvpålagt kostholdsbrems, lei av treg pc, lei av pollentrøbbel osv. I dag har jeg rett og slett vært litt "down". Mia har derimot vært i strålende humør. Hun ville til og med ikke legge seg for kvelden, og det tror jeg ikke at jeg har opplevd før.

Nå har jeg laget meg en meget god bringebærsmoothie, i håp om bedre humør. Og det hjalp!

Og så tror jeg kanskje vi har en sjanse i Grand Prix i år! Jeg har fått med meg noen av de andre landenes bidrag, og det er jo uhorvelig mye søppel. Jeg er jo ikke kjempefan av vårt bidrag sånn egentlig, men jeg håper jo likevel på seier. Man er da norsk.

Sambo deltok på dugnad i sameiet i dag, alltid like bra å slippe... Det er mye som skal skje her visstnok. Jeg holder en knapp på balkonger, det ønsker jeg meg mest akkurat nå. Eller, når vi først skal ønske ting, så ønsker jeg barnehageplass til frøkna. Word!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar