mandag 4. mai 2009

Innkjøp

I dag ble en sånn "masse småinnkjøp vi må gjøre"-dag. Snuppa startet med en imponerende formiddagslur på 4 timer. Det har aldri skjedd før at hun har sovet så lenge i strekk på dagen, og det verste er at hun kunne sovet lenger. Men jeg syns det holdt. Det er ikke mange døgn siden hun måtte vekkes jevnlig grunnet hodeskaden, så jeg fikk litt hetta da hun aldri våknet. Det hjalp da jeg begynte å rydde på rommet hennes og bråkte litt ekstra.
Vi kom oss til slutt ut døra. Det er jo unektelig enklere å gjøre innkjøp når snuppa sover i vogna, men det kunne jeg jo bare glemme etter en sånn gigantlur på forhånd.

Her er innkjøpene:


Lammeskinn til bunnen av vogna nå som skinnposen er for varm. Da blir det forhåpentligvis litt mykere enn om hun ikke har noe underlag.
Yogamatte til meg. Nå skal jeg få tatt sit-upsene mine litt mer behagelig. Mia likte godt å ligge på den også, så vi kan godt dele den.

Strømpebukse med antiskli på knær og føtter. Nå skal det bli lettere for snuppa å skjønne krabbekoden.

Hva skulle jeg kjøpe, men ikke rakk? Nye pensko i sølv. De jeg brukte i bryllupet på lørdag var plutselig blitt skeive og det orker jeg ikke. Jeg skal i to andre brylluper i år, så det må ordnes. Og så må kjolen til rens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar