mandag 4. mai 2009

Autofil-, nei feil, Broom-Larssen


Hvem har puttet penger på han nå da?
Jeg kan godt gjøre det selv forresten. For denne mannen er helt utrolig. Verdens verste latter, en entusiasme man faktisk kan like (de fleste andre som bobler over av entusiasme blir man jo bare sliten av) og han er ekte. Selv om han kanskje kan virke som en tegneseriefigur, så tror jeg på han. Jeg tror han virkelig elsker biler. Og siden sambo er en fan av program som "Top Gear" og "Autofil" så tror jeg nok at vi får med oss det nye bilprogrammet "Broom" på TV2.

Jeg lurer forresten litt på hva NRK tenkte da de ville legge ned "Autofil". Det hadde riktignok gått i flere år, men det har da også "Beat for Beat" og "Den store klassefesten" gjort.. Det må være en del av at NRK prøver å fornye seg. De trodde hvertfall at de skulle klare å holde på Larssen til å drive med andre prosjekter, han ble for eksempel spurt om å være programleder for "Showbiz" etter Christine Koht. TV2 luktet lunta og var kjapt på banen med å sikre seg Larssen, som jo er en av de mest populære programlederne vi har. Og det var vel bare å friste han med et bilprogram, så kom han med en gang..
Dere kommer til å angre, NRK. Han kommer til å trekke masse seere over til TV2. Og mens jeg er i gang med å slenge dritt om NRK: fjern den fordømte lisensen, takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar