tirsdag 28. april 2009

Standing baby

Jeg lurte her på å bruke overskriften "Standing tall" som var låta til tidligere idolvinner Kjartan. Men gjenhøret av låta i hodet mitt var lite hyggelig, så jeg droppet det.

Men Mia står nå på føttene sine. Hun sitter på fanget mitt, på et opphøyd kne, og så tar hun tak i bordkanten og drar seg opp. Finner nesten balansen.





På bildet øverst til venstre støtter jeg henne litt, men på de to andre står hun for egen maskin. Det er ikke mange sekundene det er snakk om da, det er bare jeg som er lynkjapp med kameraet!

I tillegg kom hun seg opp på alle 4 en meget kort stund i dag. Det var sikkert uvant og hun klasket kjapt ned på gulvet igjen.

Vi har vært på barseltreff i dag. Mia fikk smake en maissnack av en av de andre, det så ut som en svær ostepop, men var altså bare mais som smeltet i munnen. Hun syns det var kjempegodt. Jeg fikk låne den babyen som har begynt å gå litt, og det var noe ganske annet enn Miasmurfen min. Hun gikk et stykke med meg som støtte, mens Mia fikk dulle med noen andre. Mammaene i gruppa mener jo at jeg er heldig som ikke har en krabbende baby, men jeg syns det var litt gøy med den gående, jeg da.
Og så tok vi Møllabakken i dag *stolt*. Det er altså bakken mellom Sannerbrua og opp til Sagene skole. Den er drøy nok alene, og med 25 kg vogn/baby/utstyr på hver så ble det ganske bra trening!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar