søndag 19. april 2009

Søndag igjen

Det var et hyggelig 30 årslag i går. Det var litt få vi kjente, så da begrenser det seg litt ettersom jeg ikke er så god på smalltalk med ukjente, men god mat og hyggelig stemning er bra.

Nå har jeg tatt en skikkelig treningsøkt og er ganske sliten. Vi har også gjort selvangivelse, ryddet bort de siste vinterklærne og jeg har lest ferdig en bok. Jeg har forøvrig veldig lite å si om akkurat den, og det er neppe et godt tegn for en krimbok. Den ble litt intetsigende og kjedelig.

Sambo reiser på kurs i kveld og blir borte en uke. Så da blir det bare smurfen og meg en stund. Har ganske blandede følelser ang det, for jeg liker ikke å være alene i utgangspunktet og nå skal jeg da ha eneansvaret for en baby i tillegg. Men, som Arnulf Øverland så treffende sier; Vi overlever alt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar