fredag 3. april 2009

Pynting, tenner og kortison


Ok- jeg hadde mer påskepynt enn jeg husket:) Jeg var på syklubb/hobbykveld i går, og der kom temaet påskepynt opp. Og ja, jeg klarer å få et ganske så gult hjem, med egg, kyllinger og gule lys. Men nå er jeg ferdig med å pynte.

Det har vært en litt bizzi morgen, snuppa har klart å produsere hele 3 el-stinco bleier før første lur. Sånn er det når det er tenner på gang. Tann nr 5 kjente jeg i går, den slår ut i full blomst i dag, mens tvillingen på andre siden av fortennene (nr 6) er rett rundt hjørnet.

Påsken blir en kortisonpåske for smurfen, hun klør og klør. Så vi tok en tur til legen i går, som resulterte i en kortisonkur. Legen stiller diagnosen "Vanskelig hud", for hun har jo hatt hudtrøbbel i forskjellige former siden hun ble født. Vi får se hva fremtiden bringer av hudleger, men så lenge hun er blid og fornøyd, så skal jeg ikke klage.

Her er fra slåsskampen vi hadde i går, Mia vant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar