søndag 26. april 2009

Partyanimals


For det er det vi er. Sambo, Mia og jeg. Vi går fra det ene partyet til det andre. Og det er forbausende liten forskjell på 90 årslag og 5 årsbursdag, selv om man kanskje skulle tro noe annet. Vi føler oss ferdig festet alle tre nå hvertfall.

Svigerinna mi er barnelege, så jeg fikk noen tips til hvordan vi skal narre frøkna til å krabbe litt. Og så fikk vi kake, en introduksjon om hvorfor Nintendo GS er det kuleste i hele verden, ballonger med hjem ettersom Mia elsker ballonger, bakgrunnen om Aker/Røkke-saken og hvorfor staten dreit seg ut der og klær til Mia fra USA. For der har svigers vært noen uker.

Og Toblerone er en kvalm sjokolade. Jeg trenger ikke mye av den før jeg er fornøyd. Strengt tatt trenger jeg den ikke i det hele tatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar