onsdag 15. april 2009

Glemte biler og nyinnkjøp


Lille sunshine og jeg brekket inn på parkeringsplassen foran sats i dag. Dessverre var det fullt, så vi måtte stå ved betalingsplassene. Jeg hadde selvsagt ikke noe særlig småmynter, så jeg sa til Mia at "vi får skynde oss litt med å ta på jakka etter treninga sånn at vi ikke får bot". Mia gjorde jobben sin, hun sov seg gjennom mesteparten av høypulstimen i vogna si, og så ble hun hentet inn i barnepassen da hun våknet. Og der trivdes hun skikkelig, som vanlig. Så jeg bestemte meg for å bli med på mage/rygg-timen etterpå, siden jeg så at hun koste seg sånn med alle de nye lekene. Midt i ryggøvelsene, så kom jeg på det. Bilen! Parkometeret hadde gått ut med 35 min, så jeg fikk Mia ut av barnepassen og vi gikk mot bilen. Vi hadde ikke fått bot, men likevel pinlig. Jeg pleier aldri å glemme sånt.

Etterpå dro vi til sentrum. Sambo og jeg skal i 30-årslag på lørdag og da må man jo ha med gave. I tillegg fikk smurfen et par nye ting; en bitering med vann til å legge i fryseren for lindring mot tannfrembrudd og en lang biteleke for å nå bak til jekslene. Hun styrer fælt langt bak i munnen nå, så det spørs om det er noe på gang.
Og så fikk hun en sånn tutkopp som man kan sette på hodet uten at det søler. For det er på tide å lære seg å bruke tutkopp nå, ikke bare tåteflaske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar