onsdag 1. april 2009

CSI

Dette er en av de få tv-seriene jeg har fulgt med på fast de siste årene. Jeg har også sett på avstikkerne CSI Miami og CSI NY, men har alltid likt originalen best. CSI Miami har en parodi av en fyr som sjef, og han er så latterlig at serien har blitt en humorserie noe ufrivillig, og CSI NY har manglet litt personlighet, syns jeg. Jeg ser likevel også på disse to seriene. Men en av hovedgrunnene til at jeg har likt den originale best, har vært sjefen Gil Grissom. En stødig og snodig kar som har gitt serien en slags troverdighet (tatt med en klype salt). Nå skal Gil Grissom forlate serien, og det gir bange anelser. Serien har nylig mistet to andre teknikere, Sara Sidle og Warrick Brown. Og jeg lurer på om serien tåler slike mannefall av de som bærer den. Blir det nå en helt annen serie som jeg ikke liker så godt?
Jeg syns hvertfall det var litt trist da Grissom sluttet i CSI i går kveld...

De tre til venstre har sluttet, hva nå?

1 kommentar:

  1. Ja, det var trist at Grissom tok hatten sin og gikk. Men jeg må jo også si at jeg har forventninger til dr. Raymond "Ray" Langston spilt av Laurence Fishburne. Seertallene har jo dalt litt i USA også da.

    SvarSlett