lørdag 13. desember 2008

Pepperkakebaking

I dag ble Mia og de andre barnebarna invitert på pepperkakebaking hos svigers, så jeg sendte mann og barn ut dit. Selv tok jeg en tur på cafe med to venninner og så dro jeg på klesshopping. Til meg selv. Uten vogn. Det var veldig greit, fordi en av mine favorittbutikker hadde halv pris på hele butikken i går og idag. Så da ble det to nye bukser faktisk. Storfornøyd!

Jeg kom hjem til semifinalen i håndball, samtidig som Mia og sambo kom hjem. De luktet pepperkaker. Svigermor hadde jo bakt en god del annet også som vi fikk, dermed var vi ferdige med julebaksten for i år:)

Etter å ha dyttet i Mia en halv porsjon grøt (det er mye til henne å være) og plasket litt i badekaret til hun luktet pizza (vi bruker olivenolje i badevannet hennes pga dårlig hud), så gikk hun ganske fornøyd frivillig til sengs. Herlig. Nå skal sambo og jeg kose oss med lasagne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar