fredag 12. desember 2008

Nydelige tilskudd i denne verden


Lørdag 6. desember ble Østen født. Han er sønnen til en studievenninne av meg, som jobber som lærer ved høgskolen. Han kom hele 2,5 uker for tidlig.

På søndag 7. desember kom lille Erik til verden. Mamma'n hans er en god kollega på jobb og han har mye å glede seg til! Hvis han likner sin mor, så kommer han til å elske Carola, pinnekjøtt og pilates! Erik ble født akkurat på termindato- rett og slett bingo på han altså.
Jeg har sett bilder og de er så skjønne begge to! Jeg ønsker meg en blå baby til jul! (Eller... egentlig har jeg nok med den rosa jeg allerede har...)

Det som er merkelig er at nesten alle jeg kjenner som har født i år, har født før termindato. Mia kom jo selv 4 dager før termin og godt over halvparten av babyene i barselgruppa kom også for tidlig! Man hører jo at førstegangsfødende som regel går over termin, men dette er visstnok bare en myte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar