onsdag 24. desember 2008

Nå er det julemorgen..


Nå er det julemorgen
-alle barn må stå opp og gjøre seg klar!
En deilig julemorgen,
nå er det jul - og jul er det beste vi har!


Og nå i juletiden
gjelder det å være sånn skikkelig snill
-for da blir juletiden
noe vi aller gleder oss til!

Vi gleder oss til julesanger,
julemat og juletrefest!
Og julekort og julegodt
-og julegaver kanskje aller mest!

Nå er det julemorgen
-alle barn må stå opp og gjøre seg klar!
En deilig julemorgen,
nå er det jul - og jul er det beste vi har!



Mia ville ha tidlig julemorgen i dag, og ville stå opp 04.30... det syns jeg var litt tidlig, men klarte heldigvis å få henne til å sove mer etter en god del overtalelse. Jeg er glad i julemorgener altså, men det får være måte på. Vi rakk Snekker Andersen på NRK, da. Det begynner så tidlig at jeg ikke har sett det på mange år, men nå som Mia bestemmer, så fikk vi det med oss.

Vi skal feire hos mine foreldre, og ettersom Mia ikke er flinkest på kvelden, så ligger vi over der ute. Så kan hun legge seg når hun selv ønsker. Det innebærer endel pakking, bilen blir helt sikkert full. Heldigvis leverte vi de fleste julegavene der ute da de var barnevakt i helgen. Så nå skal jeg finne frem endel utstyr her. Ha en flott julekveld, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar