mandag 22. desember 2008

Mia ønsker alle lesere av bloggen en god jul!


3 kommentarer:

  1. Og denne bloggleseren ønsker dere alle tre en riktig god jul. Og jeg gleder meg til å følge dere videre i det nye året.
    Klem.

    SvarSlett
  2. Vil benytte sjansen til å takke ekstra til sånne blogglesere som deg, Greta. For når leserne kommenterer, så blir det lettere for meg å vite hvor jeg skal legge lista. Så tilbakemeldinger er alltid bra!
    Har vurdert å legge ned bloggen et par ganger, fordi jeg føler at det går utover mitt sosiale liv (alle leser jo alt om meg, slik at de føler at de snakker med meg hele tiden. Men det gjør de jo ikke, de leser jo bare bloggen. Så jeg får lite info om alle andre, mens alle vet alt om meg.)
    Men så har jeg blitt glad i å blogge. En hobby som jeg utøver hver kveld. Så bloggen overlever en stund til.

    SvarSlett
  3. God jul til dere alle tre fra meg også! Og jeg er veldig glad for at bloggen overlever en stund til:)

    SvarSlett