fredag 5. desember 2008

Let it snow, let it snow, let it snow..


Det er den sangen der jeg får på hjernen når jeg titter ut av vinduet og ser at det snør sidelengs.. Den neste tanken jeg gjorde meg i dag tidlig, var at i dag skal jeg minst mulig ut. Sambo, Mia og jeg handlet litt mat i går, så egentlig har jeg ingenting jeg skal ordne/kjøpe i dag. Ikke har jeg penger heller. Jeg har 472 kr på konto og omtrent det samme i lommeboka. Dessuten skal sambo rett på julebord etter jobb, så Mia og jeg skal tilbringe dagen og kvelden alene.

Nå er Mia i gang med formiddagsluren sin, og den tar hun i sin egen seng. Foreløpig. Det var litt skrik og skrål, for vi pleier jo å gå ut og trille. Men hun roet seg til slutt. Jeg tar frem et pledd, boka Beatles (som jeg forøvrig liker veldig godt foreløpig, selv om den ser veldig tjukk ut utenpå. Viktig lærdom om bøker det der. Selv om en bok ser tjukk ut, så behøver den ikke å være det innholdsmessig) og noe varmt å drikke. Så får vi se hvor lenge snuppa sover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar