onsdag 17. desember 2008

Kalendere og almanakker

Jeg har ventet på at fagforeninga mi skulle sende meg en almanakk for 2009, men kom frem til at de hadde glemt meg i år. Eller at jeg ved en feil hadde kastet den, for ting går jo litt over styr til tider. Så jeg fulgte rådet til en venninne, og bestilte en personlig almanakk fra

http://www.personligalmanacka.se/

Der kan du skreddersy din egen almanakk, sånn at du får den akkurat som du vil. Jeg tror jeg blir fornøyd! Håper det hvertfall, for jeg fikk selvsagt post fra fagforeninga rett etterpå. Og der lå den almanakken jeg har ventet på. Men men, den får være reserve neste år. Jeg er spent på den jeg har bestilt!


Og så håper jeg på at en førerhund-kalender dumper ned på døra mi i år. Det gjorde den ikke i fjor og jeg fikk da mamma sin. For jeg er svak for diverse handicapgrupper, og hunder som blir førerhunder er bare helt fantastisk. Det var jo pga denne svakheten at jeg tok et år med tegnspråk, noe som forøvrig var et flott år. Kjempegøy å få innsikt i en helt annen kultur enn jeg er vant med. Så dersom noen av dere har en førerhund-kalender å avse, nøl ikke med å si ifra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar