onsdag 10. desember 2008

Julegave til Mia og bilder fra Fame

Jeg kjøpte en liten julegave til Mia i dag. Var litt i tvil om vi skulle kjøpe gave til henne i år siden hun er så liten og vi jo kjøper ting til henne i hytt og gevær uansett, men det blir litt symbolsk at det ligger en gave til Mia fra mamma og pappa under treet. For det bør det likssom gjøre. Jeg kjøpte denne kluten:

Det er en lappeteppeklut med masse vaskelapper på. For ting med vaskelapper, det er saker det! Hun elsker å kose med vaskelappene på kosedyr og andre leker. Så den faller nok i smak!

Endelig var bildene og kortene våre fra Fame ferdige, så Mia og jeg rullet ned og hentet de. Men det var en liten skuffelse. Julekortene er forsåvidt fine (selv om jeg syns at jeg ser litt dopa ut) og noen andre bilder vi bestilte til oss selv er også bra (Ett i sort/hvitt av Mia og ett av oss tre sammen). Men så hadde vi bestilt noen portretter av Mia som vi skulle gi i julegave, og der har det skjedd noe tull med kuttinga. For selve Mia er blitt trengt opp i et hjørne, mens store deler av bildet er bare hvitt! Ser helt mongo ut, skulle jo tro at den som har printet dette har sett hvor feil det blir? Hun er jo på ingen måte midt i bildet! Dårlig. Så nå må jeg ned på Fame igjen i morgen og klage. Og da må de kanskje produseres på nytt og da rekker de kanskje ikke å ligge under juletreet. Men men. Da får det heller bli forsinka julegaver- vi kan ikke gi bildene slik de er nå.

Men da ble altså kvelden brukt til julekortskriving. Veldig greit. Med litt hjelp fra sambo, så fikk vi litt samlebåndproduksjon på det. Og da var det over ganske fort. Jeg hadde selvsagt sørget for å kjøpe frimerker på forhånd, så nå behøver jeg bare å lempe bunken i postkassa i morgen. Før jeg labber ned på Fame for å klage... Litt usikker på om jeg skal være sinna eller skuffet når jeg kommer i morgen. Jeg hater å klage!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar