onsdag 17. desember 2008

Jeg prøver ting jeg ikke kan

Nemlig å lage mat. Ny mat, som jeg ikke har lagd før. I dag: fiskekaker i hvit saus med kokte poteter og brokkoli.

Ettersom jeg er blitt småbarnsmor så må vi prøve litt mer variert og sunn kost. Og jeg er veldig lite glad i mat fra sjøen, så dette var faktisk et stort skritt for meg. Det var faktisk veldig godt! Skal ikke akkurat skryte på meg at noen av dette ble laget fra bunnen, dessverre. Sausen var en pose og fiskekakene lå i en plastboks og ble varmet litt. Men men. Neste gang skal jeg utfordre meg selv ytterligere. Små skritt ad gangen!

Mia fikk forresten smake litt potet og brokkoli som var most. Hun skjønte ingenting av det. Men hun lærer ny mat, hun som meg.


Liknet litt på dette bildet her. Men vi hadde ikke persille og den reke-greia som ligger til høyre på tallerknen. Og så hadde vi hvit saus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar