søndag 7. desember 2008

For 6 måneder siden

For akkurat 6 måneder siden (på timen) så husker jeg veldig godt hva jeg gjorde. For da hadde jeg rier som ble verre og verre. Det var lørdag kveld og vi hadde spist taco. Jeg skar opp tomater til tacoen med rier til og med!!!!! Rundt dette tidspunktet (ca 23) så gikk jeg og la meg med forhåpninger om å få sove. Særlig. Jeg var kvalm og kastet opp flere ganger. Ca klokka 03 sa sambo stopp. Og så bestemte han at vi skulle dra til sykehuset fordi jeg hadde så vondt at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg skulle inn til kontroll klokka 08 morgenen etter, men vi dro altså 5 timer før. Og det var ikke noe særlig for tidlig. Da vi kom inn var det for sent for epidural og diverse andre hjelpemidler, men jeg fikk prøve en lystgassmaske. Den var klaustrofobisk så jeg ga den opp fort.



Mia kom 06.23.

1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen begge to, eller alle tre får vi vel si :-)

    SvarSlett