tirsdag 23. desember 2008

5000


Da har bloggen passert 5000 besøk siden den startet i august. Det er bra dere!

For å ta litt statistikk, så kan jeg melde at bloggen fra starten av var best besøkt i begynnelsen av uka, på mandager og tirsdager. Så gikk det jevnt nedover, og den nådde bunnen i helgene. Men dette endret seg fra ca begynnelsen av november, og nå har bloggen jevnt over like mange treff i helgene som på hverdager. Denne utviklingen velger jeg å tolke slik at folk ikke klarer å vente med å sjekke oppdateringer herfra til de kommer på jobb på mandag:) Jeg mistenker fortsatt endel blogglesning på norske arbeidsplasser, men det har altså jevnet seg ut her på Heges verden.

Oktober har foreløpig vært den mest populære måneden, dette gjelder både antall unike lesere, antall sidevisninger totalt og antall IP-adresser som besøker siden for første gang. Desember har vært den minst populære, men denne måneden er jo ennå ikke avsluttet, så jeg venter litt med å skylde på julerushet.

Ang innholdet i denne bloggen, så er det jo ganske hverdagslige ting. Den ble opprettet for at folk skulle kunne følge med Mia og meg i hverdagen vår, så veldig mye mer tyngde vil ikke bloggen få. Blogging er blitt en hobby for meg, en hobby som er ganske babyvennlig egentlig ettersom den kan utføres hjemme. (Jeg har egentlig ikke så mange hobbyer, når jeg tenker meg om.) Dersom dere ønsker mer faglige eller tematiske blogger, så anbefaler jeg for eksempel

Bokbloggen Bookhouse girls: http://bookhouse.blogsome.com/
Glambibliotekaren: http://glambibliotekaren.blogspot.com/

Så velkommen til dere nye lesere som detter innom (frivillig eller ufrivillig), og takk til dere 20-30 faste som ramler innom sånn ca hver dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar