mandag 6. oktober 2008

Tror dere at hun har nok leker??!!??


Hun er hvertfall nesten inngjerdet av leker på gulvet:)

I dag har vi ligget mye på magen, jeg har kjøpt ny vinterjakke ettersom det var 25% avslag og vi har gjort oss upopulære på Kiwi. Bakgrunnen for dette var at jeg tok med meg en kremfløte fra kjøleskapet, og så oppdaget jeg utløpsdatoen når jeg sto og skulle betale. Og den kremfløten gikk ut før jeg skulle bruke den, så jeg ga den til kassadama og sa at jeg ikke kunne kjøpe den likevel. Dama ser sløvt på meg og spør om jeg gidder å hjelpe henne ved å sette den tilbake i kjøleskapet. Men da har jeg fått en utålmodig baby i vogna grunnet kassekø, så jeg sa: "Nei, jeg har barnevogn som du ser og hører. Så beklager." Og da surna dama. Jaja. Jeg er ikke kjempeimponert over butikken, og nå er nok ikke de imponerte over meg heller. Fint at det er gjensidig.

Og så skulle jeg kjøpe noe nytt undertøy i dag ettersom det meste jeg har ble kjøpt i 2004. Og i følge kalenderen min er det noen år siden. Men det var ikke lett. Jeg gidder jo ikke bruke mye penger på sånt, så det blir noe fra billigkjedene H&M, Lindex, KappAhl osv. Men hvorfor slutter størrelsene på 3-packene på 42?? Hallo???? Det er vel ikke bare meg i verden som vil ha litt større enn det? Nok en gang blir jeg minnet på at jeg er for stor for denne verden.

I morgen skal vi hente lysene vi skal ha i dåpen på søndag. De er spesiallaget av forloveden til fetteren min. Hun driver og dypper lys, nemlig. Jeg har sett preview av lysene på bilder, og de er kjempefine. Så gleder meg til å se de live!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar