lørdag 25. oktober 2008

Tingene fra Perfect Home har kommet!

Og det var en kjempesvær pakke. Jøss, kjøpte jeg virkelig så mye? Det var mye emballasje, syns jeg. Men jeg ble så glad da jeg åpnet, for tingene er så fine. Det ser ut som skikkelige ting, ikke drit. Jeg kjøpte:

En kurv til småting på kjøkkenbenken. En ganske unyttig ting, men den er veldig fin. Ulike oljer har fått plass oppi den foreløpig.








Det største badet mitt har nå gått fra grønt til brunt (og litt rødt i tannkremen og spøkelset på toppen av tannbørsten min!)





En lykt med plass til stort kubbelys, et brunt smykkeskrin og to telysestaker med julemotiv i blått (jeg burde sikkert tatt et nærbilde av de, for de er veldig fine med en nisse som nærmer seg et hus i den blå vinternatten).




Uansett: jeg er veldig fornøyd og veldig blakk. Jeg kjøpte litt mer, men det er julegaver, så det blir ikke lagt ut her. Godt å unne seg noe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar