onsdag 22. oktober 2008

Søvn og sånn

Mia har endret sovemønsteret sitt, og våkner nå ca halv fire på natta. I natt var hun ikke sulten engang, kun sosial. Så hun var våken en stund før hun sovnet igjen. Jeg var så trøtt at jeg nesten ikke husker noenting. I tillegg ville hun opp klokka 7, som også er tidligere enn vi pleier. Det merkes godt på kroppen når søvnen endres, jeg er meget trøtt nå. Vi klarte å samle oss til en treningsøkt på sats i dag likevel. Mia var i barnepassen og ble liggende en stund alene mens barnepasseren holdt på med noen andre barn, og hun svarte på det med å gulpe over en matte. Du tar ikke bort oppmerksomheten fra Mia, likssom!

Og så har jeg en høne å plukke med leserne av denne bloggen. Når jeg ber om deres mening på noe, så vil jeg jo at dere skal svare!! Det jeg sikter til nå, er spørsmålet mitt om hvilket bilde jeg skal velge på takkekortet. De eneste som har svart er tutta og Greta, så en CD-singel eller noe er sendt i posten dit, mens resten av dere venter jeg på. Jeg vet nemlig at blogginnlegget er lest av ganske mange flere!

Bildet over er fra en fotoseanse tidligere i kveld, hvor sambo og jeg prøver det meste for å få lille knegg til å smile på bilde, noe som ser ut til å være umulig. Hun skoggler og koser seg, og når kameraet kommer frem, så er det bare en skeptisk jente tilbake. Det hele ble så komisk at jeg lå på gulvet i latterkrampe mens jenta ikke skjønte noe som helst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar