mandag 27. oktober 2008

Hodepute og sko

Det virker som om Mia liker å ha hodepute i vogna. Det blir jo mye mykere, og harde fortauskanter blir mindre harde når hodet hviler på puta. I dag sov hun 1,5 time i strekk på dagen og det er bra.

Jeg kjøpte forresten sko i dag. De er litt store, str 37 er litt stort for meg, og jeg spurte da om de hadde den i 36. "Nei, denne finnes ikke i mindre enn 37", sa dama. Jøss. Når ble 36 en uanstendig skostørrelse for damer??? Det er da mange som bruker den! Men men. Jeg har handlet sko i barneavdelingen før jeg, men det jeg fant der nå var Cherrox. Og det blir litt feil. Så da ble det str 37 og innleggssåler. De var såpass gode å gå med, at jeg godtok feil størrelse. I tillegg er de høye og stive og det er bra for de lealause anklene mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar