lørdag 4. oktober 2008

Åh, du herlige dag!


I dag har vært en nydelig dag. Det er deilig å ikke ha noen planer i helgene!
Vi var på Plantasjen og fikk dermed fornyet litt her hjemme (noe jeg har lengtet etter i sånn ca de 4 månedene Mia har levd), og da fikk sambo og jeg en kjempeenergi til å fortsette å gjøre ting her hjemme. Endelig har jeg fått vasket badene. Det er altfor lenge siden sist. Sambo fikk støvsugd mens Mia og jeg trillet litt ute. Sambo fikk mekket litt på bilseteadapteren til Mia, slik at også jeg klarer å få det av og på understellet på vogna. Vi fikk sommersko ut i boden og tatt inn vintersko og vinterjakker. Så nå kan kulda bare komme. Sambo fikk støvtørket litt. Vi fikk gått ut med papir, kastet gamle og døde planter og kastet dustete regntrekk til vogna. Jeg fikk lagt bort endel klær som Mia har vokst ut av.
Nå har vi god samvittighet og skal nyte en bedre middag etter at Mia har lagt seg om en halvtime. Jeg har tent levende lys og er klar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar