torsdag 9. oktober 2008

Gode råd fra cafeansatte!

I dag var Mia og jeg på Cafe Sør. Et sted jeg alltid har likt godt, bortsett fra at det er fullt litt for ofte. Mia var litt utålmodig og sa ifra om det. Og da kom en av de ansatte og sa (på gebrokkent): "Han liker kanskje ikke musikk, så du burde sette deg lenger inn i lokalet".
For det første: HAN?? Mia hadde på seg de mest rosa klærne som finnes.
For det andre: prøver denne fyren å gi meg et godt råd eller prøver han å si at de ikke vil ha meg sittende i den delen av lokalet som vi satt? Musikken var jo så lav at jeg ikke hadde hørt den før han sa noe om det, så jeg tviler på at det var det som plaget Mia.
Jeg svarte at vi skulle gå hvert øyeblikk, så det gjorde vi.
Alltid gøy med baby på cafe. Vurderer å skrive en bok om emnet. For det er helt utrolig at ikke flere cafeer satser på oss som er hjemme med baby. Vi har penger å bruke på lunsj, har god tid på dagtid og det vi ønsker er behagelige sofaer, god kaffe/mat, rolig atmosfære og kanskje et stellebord på toalettet.

Og da vi kom ut og etterhvert gikk over på Karl Johan, så var det noen skabbete fugler som bæsja på vogna. Herlig. Jeg fikk ikke noe på meg, og våtservietter har man jo alltid med seg når man har baby. Men plutselig var det altså hvite flekker på vogna. Utrydd de ekle dyra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar