torsdag 30. oktober 2008

Gleder meg så utrolig til lørdag!

Som overskriften sier: Lørdag blir en høydare! Først skal Mia og jeg spise lunsj med venninnegjengen. Det er faktisk første gang på hur lenge som helst at alle kan komme, jeg kan ikke huske sist vi var alle sammen samlet. Og så er det en stund siden et par av de traff Mia sist, så håper hun viser seg fra sin beste side.

På kvelden skal jeg på date. Med kjæresten min. Vi skal ut og spise og så enten på kino eller på standup eller noe sånt. Bare vi to!! Og det gleder jeg meg skikkelig til! Mia skal være hos mine foreldre fra lørdag til søndag og jeg skal finne frem fine støvletter med høy hæl, istedefor joggesko som jeg stort sett går med nå. Jeg skal ha på meg klær som garantert ikke blir gulpet på, og så skal jeg til og med vurdere sminke. Jeg må finne frem veske også. For jeg bruker jo bare å ha alt i stelleveske nå om dagen. Så rart det skal bli å bare være oss to igjen. Og: (kanskje det beste) Sove til vi våkner på søndag! Ikke noe melkemating klokka 05.30!

1 kommentar:

  1. Det er pinadø det beste jeg har hørt på lenge. Ha en strålende helg, det fortjener dere nå.

    SvarSlett