torsdag 2. oktober 2008

Dusteregntrekk


Jeg har i lengre tid irritert meg over regntrekket til vogna. Det er altfor lite og trangt og vanskelig å få på. Som dere ser av bildet, så er den underste delen av bagen uten trekk når trekket er på. Så en dag når det regnet skikkelig så ble jo madrassen våt gjennom bagen fordi regntrekket ikke dekker hele!!! Kjempesuksess! Og i dag kjente jeg at blodtrykket steg og irritasjonen steg enda mer da vi kom opp på Østensjøvannet, og vi måtte ta på regntrekket. Så da vi kom tilbake til sivilisasjonen (les: sentrum) så gikk jeg til innkjøp av et større, universalt regntrekk. Som glir på uten at jeg må slite og bruke krefter. (Det som slår meg nå er at det er litt trist at jeg har følelsen av at jeg unnet meg noe i dag. Jeg unnet meg et nytt regntrekk til barnevogna.... Snakk om å slå ut håret!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar