søndag 19. oktober 2008

Det er digg med søndag!

Dagen i dag har blitt brukt til besøk av min svigerinne. Og så kom svigers på besøk og ble med på trilletur. Så var det håndballkamp på TV, mens jeg holdt på med litt bilder. Og følelsen er litt rar når jeg finner slike bilder:

Se så gul hun er! Dette er fra da hun hadde gulsot, og vi hadde nettopp kommet hjem fra sykehuset (trodde vi. Vi måtte jo tilbake). Og se her:


Hun er jo så fryktelig liten! Er jo såvidt hun dekket fanget mitt! Er litt annerledes nå, for å si det sånn!
Ellers har husmoremnet i meg vasket klær og ryddet. Nå ser det ut til at blomsterdekorasjonene fra dåpen begynner å takke for seg, slik at stua mi kan se normal ut igjen. Gleder meg egentlig litt til det.
Svigers hadde forresten med seg "min første babybok" til sambo. Mine foreldre har allerede kommet til oss med min, så nå sammenlikner vi. På 3-måneders kontroll veide sambo 6,6 kg og jeg veide 5,6 kg. Mia veide 5,9 kg på sin kontroll. Moro å følge med på. Skal kjøpe en sånn bok til Mia i morgen.
Og så kom det noen bøssebærere på døra mi mens jeg var alene hjemme og så håndballkamp. Og hvor var lommeboka? Jo, den var med på trilletur med sambo og Mia..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar