lørdag 6. september 2008

Sjekkliste

Dette har jeg rukket denne uka:
Trent på SatsBaby, vært på barseltreff, hatt besøk 2 ganger, sett på kirke, sett på selskapslokale, avbestilt et annet selskapslokale, gått tur med venninne, kjøpt sko og veske til bryllup, byttet en veske til en annen, levert kjole til skredder, mekket på vogna som knirket og var treg, laget dåpsinvitasjoner, sendt ut dåpsinvitasjoner, kjøpt reiseseng + tynn jakke til Mia. Også har jeg jo gjort de vanlige tingene som å handle mat, vaske klær osv.

I tillegg har jeg en baby som er avhengig av meg og som jeg dermed bruker endel tid på.

Dette rakk jeg ikke denne uka:
Besøke jobben, gå på babybio, hente en resept på apoteket, (hente frukt hos bestemor- men dette kan fortsatt rekkes).

Så nå er jeg sliten. Neste uke preges av diverse legebesøk med Mia.

1 kommentar:

  1. Dere assa, busy people:) Håper dere har tid til en tur med en venninne også neste uke:)

    Uansett, en helt nydelig datter dere har!

    SvarSlett