tirsdag 30. september 2008

Navnevalget til Märtha og Ari

Jeg syns at Emma Talullah var et greit valg. Eller, Emma er veldig fint. Tallulah er merkelig. Men jeg syns likevel at dette navnet var bedre enn fryktet. Jeg syns at begge hennes søstre, Leah Isadora og Maud Angelica, har verre navn. Grunnen til at de er verre, er at i "Emma Talullah" er et av navnene normalt, mens hennes søstre har 2 navn hver som er ganske "far out". Men vi kan kanskje ikke vente annet av en som heter "Ari" og en som heter "Märtha"? Jeg mener, de navnene er jo ikke akkurat på navnetoppen selv..

2 kommentarer:

  1. Til Mia, vær glad det ble a på slutten av ditt navn, for hadde det blitt E så hadde navnet vært laget av Märthabarna navnene:
    Maud
    Isadora (er det det?)
    Emma

    SvarSlett
  2. Jeg tror Mia er glad for det ja. Og Isadora er vel det verste?

    SvarSlett