mandag 15. september 2008

I dag har vi..


..kjøpt nytt SIM-kort til min mobil, kjøpt saltvannsdråper til Mias forkjølelse, levert dåpsmelding, fikset litt på en veske slik at den passer til kjolen jeg skal ha i bryllupet om litt, sovet lenge (Mia sto opp 10.15!), gått tur med venninner og vært på cafe, handlet mat og lekt litt, som vist på bildet. Og Mia ble tidlig trøtt, etter et par netter hvor hun har sovet dårlig fordi hun er forkjøla. Men det virker som om hun blir bedre nå. Nå er det god tv-kveld på meg, 71 grader nord, Top Model og premiere på Ylvis møter veggen. Man må jo bare glede seg til noe som har som motto: "Bror mot bror, menneske mot isopor"!

2 kommentarer:

  1. Men hallo, synet av sputnik i den sølvgrå kroppsnære drakten var vel kanskje noe av det jeg ikke ville ha i hodet? Men all ære til ham for å stille opp!...

    SvarSlett
  2. Jeg syns showet var morsomt. Det beste var spørsmålet med hvor mange sexpartnere han ene hadde hatt, og selv om han sto og hylte svaret, så klarte de ikke å velge riktig. Og Daniel Franck som klarte verdens mest kompliserte mattestykke, men skjønte ikke at han måtte komme seg inn i selve luka!
    Nøyer meg med å si at Sputnik kledde sølv?!?

    SvarSlett